piątek, 13 kwietnia 2012

Gramy w zielone

Nie było w tym roku u mnie kartek wielkanocnych - przed świętami nie zdążyłam, a potem miałam już nie wklejać, ale wczoraj spostrzegłam, że jeszcze nie minął termin zgłaszania karteczek na wielkanocne wyzwania, więc spóźnione ale jeszcze świeżutkie.

Karteczka na wyzwanie Scrap Pasji "Zielono mi". Zrobiłam karteczkę sztalugową na bazie kartek Anita's Powstała z pięknych papierów "Once upon a springtime" - to niestety stara kolekcja i już niedostępna. W pracy wykorzystałam  zielone kryształki samoprzylepne, wykrojnikowe listki i motylki, a skrzydełka wróżki pokryłam Glossy accents, czego na zdjęciu za bardzo nie widać :(.

karteczka złożona:

I na stojąco:

Królicza rodzinka:

i motylek:


Karteczkę zgłaszam również na wielkanocne wyzwanie UHK Gallery.

1 komentarz: